۱۳۹۰ خرداد ۱۲, پنجشنبه

ايران در سال 1410 شمسي!!

گرچه به طرز عجيبي معتقدم كه اين حكومت قبل از يه پايان رسيدن سال جاري(نود) سقوط مي‌كند يا حد اقل يك بلاي اساسي بر سرش خواهد آمد، اما وظيفه حكم مي‌كند تذكر دهم كه اگر همين طور دست روي دست بگذاريم در خرداد 1410 شمسي، اخبار ما چنين خواهد بود:
ـ يك فعال سياسي كه در خرداد 88 دستگير شده بود زير شكنجه جان سپرد، در جريان تشييع جنازه او مزدوران خامنه‌اي  شركت كنندگان را به رگبار بستند و همه آنها را كشتند، با گذشت سه روز از اين حادثه اجساد همچنان بر روي خيابان افتاده، رهگذران بي‌تفاوت از كنار جسدها رد مي‌شوند و روي آنها پول پرتاب مي‌كنند، عده‌اي گدا فورا پولها را برمي‌دارند و گاهي با هم دعوا مي‌كنند!
ـ رئيس جمهور آمريكا رفتار ايران را محكوم كرده و فرانسه گفته است ما اين جنايات را فراموش نخواهيم كرد.
ـ شوراي هماهنگي جنبش اعلام كرده كه چون وجود اجساد خيابانهاي اصلي تهران را مسدود كرده مردم لازم نيست راهپيمايي كنند و بهتر است پشت درهاي بسته خانه‌هاي خود به ياد كشته شدگان شمع روشن كنند. اين شورا يادآور شده كه در خرداد اتفاقات بزرگي مانند رحلت امام رخ داده و ما به خرداد پرحادثه عادت داريم!!
ـ در سايتهاي اجتماعي فراخوان گفتن الله اكبر و مرگ بر ديكتاتور ديده مي‌شود. اصلاح طلبان در صدد اعزام گروهي براي معذرت خواهي از مقام عظماي ولايت هستند، آنها يادآور شدند كه در دوران طلايي امام جسد معترضين دفن مي‌شد!
ـ محمد نوري زاد در پنجاه و يكمين نامه خود به خامنه‌اي نوشت: رهبر عزير! عدالت را فراموش نكن! 
ـ هيچ اطلاعي از وضعيت موسوي و كروبي كه بيش از بيست سال است در حبس به سر مي‌برند در دست نيست، بنا بر يك خبر تأييد نشده يكي از آنها در حبس فوت كرده و همانجا دفن شده است.
ـ گزارشها از نارضايتي عمومي حكايت مي‌كند مردم زير لب بد و بيراه مي‌گويند. بي بي سي گفته است نمي‌تواند خبر بد و بيراه گفتن مردم به حكومت را تأييد كند!
ـ نماز جمعه هفته گذشته به امامت خامنه‌اي برگزار شد و خامنه‌اي در يك سخنراني بي‌سابقه مشايي را صراحتاً دشمن انقلاب ناميد و از احمدي نژاد رئيس جمهور مادام العمر خواست او را طرد كند.
ـ نمايندگان مجلس در محكوم كردن اقدام نماينده‌اي كه از احمدي نژاد به خاطر برداشتن آخرين وزارت خانه انتقاد كرده بود راهپيمايي كردند و خواهان اعدام او شدند.
ـ قيمت نان لواش 2800 تومان اعلام شد! دلار ناياب شده و سكه 5 هزار توماني ضرب شده است...
ـ جنتي ضمن گرامي داشتن خاطره بشار اسد ساقط كردن حكومت او را توطئه آمريكا دانست و اقدام ددمنشيانه مردم سوريه را در برگزار كردن جشن پيروزي محكوم كرد!
ـ كنفرانس بزرگداشت ياد و خاطره بشار اسد در قم برگزار شد. مصباح يزدي در اين كنفرانس خاطر نشان كرد خطر مشايي به مراتب بيشتر از فتنه‌هاي سالهاي گذشته است.
ـ رفسنجاني براي دويست و سيزدهمين بار اعلام كرد من عاشق مقام رهبري هستم و در عين حال گفت بايد در برطرف كردن اختلافات جهت حفظ نظام كوشيد وي نامه سال 88 خود به خامنه‌اي را تكذيب كرد و گفت هيچگاه چنين جسارتي نكرده است.
ـ احمد خاتمي و علم الهدی خواهان بريده شدن سر مشايي در ملأ عام شدند.
ـ سيد هادي خامنه‌اي گفت من لياقت برادري مقام عظما را ندارم و او مرتبه‌اي فرا انساني دارد.
ـ بر اساس اخبار فاش شده خامنه‌اي در يك جلسه خصوصي از همه نيروهاي خود تشكر كرده و گفته اگر زحمات شبانه روزي شما نبود اسلام به اين زودي از بين نمي‌رفت و براي ما خطر ساز مي‌شد. وي از بي‌دين شدن مردم ايران اظهار رضايت كامل كرده و ابراز اميدواري كرده كه جمهوري اسلامي ظرف 10 سال آينده بتواند ريشه اسلام را در سراسر جهان بخشكاند و خامنه‌اي را به عنوان خداي جهان به همه معرفي كند...

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر